Køreskolen

lidt Om MOOV

Køreskolen er etableret af tre erfarne kørelærere med en ambition om at skabe byens bedste køreskole.

Vi modtager elever fra hele Aarhus, og vi sender alle videre ud i trafikken som ansvarsbevidste bilister.  Vi har blik for byens særlige fælder og trafikale finurligheder, og vi sørger for, at vores elever kan færdes trygt på vejene, når de har taget kørekort hos os.

Alle vores kørelærere kan dokumentere en høj kundetilfredshed og en høj første-forsøgs-beståelsesprocent både til teoriprøven og til køreprøven.

Hos MOOV har vi udviklet vores eget undervisningsforløb baseret på mere end ti års erfaring, så her møder du aldrig færdigfabrikeret PC-undervisning. Vi sørger for, at du bliver klar til teoriprøven, og vi sørger for løbende at lave små tests, så du opdager, om der er noget, du skal have genopfrisket.

Fikumdik, teorilokalet på Trindsøvej

Åbyhøj

TeoriUndervisning

Når du starter på vores hold i Åbyhøj, har du teori i moderne undervisningslokaler i den gamle Falckstation på Trindsøvej.

Du lærer teorien om kørsel og trafikreglerne. Derudover får du kendskab til grundprincipperne om bilens teknik.

Teoriundervisningen forløber over 9 uger hver onsdag tidsrummet mellem kl. 16.30 og 19.30. Hos MOOV kan du forvente en høj kvalitet i undervisningen. Alle vores kørelærere er erfarne formidlere og vant til at tage højde for, at deres elever er forskellige og har forskellige måder at lære på.

dine fordele

høj beståelsesprocent

Vi tilbyder god teoriundervisning på små hold. Vi tager ikke flere elever ind, end at vi kan levere den samme gode og engagerede køreundervisning. Alle vores kørelærere har mange års erfaring og er dygtige formidlere.

Du får samme kørelærer og bil i hele dit forløb.

Service i top

Vi booker bane og prøver for dig.

Vi henter og bringer dig på dit studie/arbejde/hjem, hvor det er muligt.

Vi planlægger dine lektioner, så du så vidt muligt kan køre uden for skole- og arbejdstid.

Du får et effektivt forløb uden pauser, så du på vores normale hold har kørekort inden for 3 måneder.

din Gratis ekstra lektion

Når du har fået dit kørekort hos MOOV, kan du booke en gratis brush-up lektion inden for tre måneder. Hvis du oplever, at du har et eller andet omkring din kørsel, du gerne vil have finpudset.